pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc

    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc Empty Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc

    Bericht  marc_b7 za jul 16, 2011 12:56 pm

    Even een belangrijke topic, Met de bedoeling; mensen laten afkoelen wanneer dat bij ons van mening is.

    Een groot probleem was kicken in de clan channel, het kon niet meer. Ik denk dat iedereen wel wist dat er niet meer gekicked kon worden. We hebben hier mee geprobeerd te leven maar ik denk dat velen al hebben gemerkt dat dit niet lukt. Het heeft sinds we niet meer konden kicken het gedrag van een hele hoop mensen veranderd.

    Dus we hebben een nieuwe manier gevonden om mensen te ''kicken'' laat ik het maar zo zeggen.

    We hebben iedereen naar de rank ''corporal+'' gedaan dit is dus de normale rank waar je kunt praten. Als een Mod van mening is dat je je om enkele redenen niet goed gedraagt of je niet houd aan regels dan kunnen mods voortaan je rank naar ''recruit'' plaatsen.

    Dit houd in dat je Muted word. JE KAN DUS NIET PRATEN. Zie het dus maar als een soort kick, als we van menning zijn dat je genoeg bent afgekoeld dan word je rank weer terug gebracht naar ''corporal''

    Hopelijk gaat dit werken en werkt dit goed uit voor iedereen.

    ~Marc b7
    avatar
    Jorinn


    Aantal berichten : 34
    Punten : 64
    Registratiedatum : 24-03-11

    Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc Empty Re: Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc

    Bericht  Jorinn za jul 16, 2011 1:02 pm

    goede oplossing Wink
    wespenvanger
    wespenvanger


    Aantal berichten : 139
    Punten : 203
    Registratiedatum : 06-03-10
    Woonplaats : Den Haag

    Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc Empty Re: Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc

    Bericht  wespenvanger za jul 16, 2011 1:33 pm

    Degene die dit verzonnen heeft is vast een genie Embarassed
    niwre10
    niwre10


    Aantal berichten : 155
    Punten : 233
    Registratiedatum : 06-03-10
    Woonplaats : Zeg ik niet, ben geen veraaier

    Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc Empty Re: Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc

    Bericht  niwre10 za jul 16, 2011 10:06 pm

    wespenvanger schreef:Degene die dit verzonnen heeft is vast een genie Embarassed

    .......

    Gesponsorde inhoud


    Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc Empty Re: Het nieuwe manier van ''kicken'' in Pkc

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr maa 29, 2024 12:01 am