pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

4 plaatsers

    goede ideeën voor het nieuwe schooljaar

    avatar
    niels7777


    Aantal berichten : 114
    Punten : 156
    Registratiedatum : 06-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : eindhoven

    goede ideeën voor het nieuwe schooljaar Empty goede ideeën voor het nieuwe schooljaar

    Bericht  niels7777 ma aug 16, 2010 12:49 pm

    Hey guys,

    In deze topic wil ik het hebben over wat jullie wel en niet goed vinden aan de cc op rs, het forum en alles eromheen (zoals verloop events, wars enz enz...)
    Ook hier kun je goede ideeen posten voor volgend jaar. Wat ik bijvoorbeeld wel zou willen is een paar meer wars, vaker minigame events, en samen skillen.

    ZO.. Wat vinden jullie ervan!!


    gz niels
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    goede ideeën voor het nieuwe schooljaar Empty Re: goede ideeën voor het nieuwe schooljaar

    Bericht  marc_b7 ma aug 16, 2010 5:06 pm

    ik verplaats deze topic even naar ''rommeltrommel''

    Nieuwe wars gaan er btw cker komen.
    WhosmyGuest
    WhosmyGuest


    Aantal berichten : 319
    Punten : 414
    Registratiedatum : 06-03-10
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : De Varst

    goede ideeën voor het nieuwe schooljaar Empty Re: goede ideeën voor het nieuwe schooljaar

    Bericht  WhosmyGuest ma aug 16, 2010 6:31 pm

    Een goed idee voor het komende schooljaar is om minimaal 1x per week een event te doen, bijvoorbeeld de donderdag avond ofzo. Zo hou je de clan actief en wie weet vallen er loots.
    theloin144
    theloin144


    Aantal berichten : 120
    Punten : 165
    Registratiedatum : 07-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : rapture

    goede ideeën voor het nieuwe schooljaar Empty Re: goede ideeën voor het nieuwe schooljaar

    Bericht  theloin144 ma aug 16, 2010 6:53 pm

    WhosmyGuest schreef:Een goed idee voor het komende schooljaar is om minimaal 1x per week een event te doen, bijvoorbeeld de donderdag avond ofzo. Zo hou je de clan actief en wie weet vallen er loots.

    dat hebben we geloof ik ook een lange tijd gedaan een event op donderdag maar ik weet het niet zeker meer

    Gesponsorde inhoud


    goede ideeën voor het nieuwe schooljaar Empty Re: goede ideeën voor het nieuwe schooljaar

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 1:05 pm