pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Apply combat 137 Lucky7nib

    lucky7nib
    lucky7nib


    Aantal berichten : 4
    Punten : 12
    Registratiedatum : 28-02-11
    Leeftijd : 30
    Woonplaats : Rotterdam

    Apply combat 137 Lucky7nib Empty Apply combat 137 Lucky7nib

    Bericht  lucky7nib ma feb 28, 2011 4:49 pm

    Wat is je runescape name/display name*: Lucky7nib

    Wat is je combat p2p en in f2p*: 125+12

    Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet?Ja

    We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden? Tuurlijk

    Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent? Ja

    ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars? Misschien ben erg voorzichting met keylogger dingen etc Wink

    We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen? Ja ik wil heel graag mee naar events

    We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat. Begrepen

    We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen? denk het wel ja Wink


    =======war application

    We houden zo af en toe een war we zoeken hiervoor mensen met goede war ervaringen. SCHRIJF me in! ik doe heel graag mee met wars/pken enz heb ook veel ervaring

    Heb je enige war ervaring? Ja heel veel zelfs, ik verwacht wel goede armour van anderen, op ze minst barrows -.- kheb het niet zo met rune armour wars

    Als we je vragen om naar een war te komen zou je dan beschikbaar kunnen zijn? yup

    We gebruiken een soort teamspeak programma genaamd Mumble begrijp je dat als je met wars mee wilt doen dit zal moeten gebruiken? Ja zal kijken of dat lukt, en dat mijn ip niet kan gezien worden, want dat gebeurt wel eens op skype.

    Zou je een screen van je war gear willen posten? kheb atm niet echt speciale war gear maar dat kan ik altijd kopen Wink

    Zou je In de IRC chat zijn als we een war hebben? ja

    Stel we hebben een war je hebt gezegt dat je niet kon komen begrijp je dat als we je toch online zien hier een
    ban[u] voor staat kun je dit respecteren? yes sir
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    Apply combat 137 Lucky7nib Empty Re: Apply combat 137 Lucky7nib

    Bericht  marc_b7 ma feb 28, 2011 5:06 pm

    haha zo moet het welkom in Pkc Wink!

    blijf zoveel mogelijk op dit forums kijken voor events/discussies etc.


    cheers

      Het is nu do maa 28, 2024 5:13 pm