pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    clan channel ''pkchillers''

    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    clan channel ''pkchillers'' Empty clan channel ''pkchillers''

    Bericht  marc_b7 di apr 12, 2011 1:33 pm

    om het even snel te beschrijven: Er is vandaag een clan camp gekomen. Dit houd in alles is updated kwa ''clans''

    Dit is allemaal heel mooi maar alles moet worden reset. wat vroeger onze clan chat was is nu onze ''friend channel'' dat gebruiken we dus niet meer.

    Onze nieuwe channel heet: ''pkchillers'' je moet nu dus ook in de clan channel menu intyppen pkchillers. Dan join je de channel, maar je hebt geen rank. Je kunt pas een rank krijgen als je officieel staat geregistreerd in runescape, ik moet je registreren dit doe ik door middel van een invitation. Pas als je hebt geaccepteerd kun je een rank krijgen in channel ''pkchillers''


    Dit is natuurlijk super veel werk daarom vraag ik aan iedereen om degene die in de ''friend channel zitten'' te sturen naar clan channel ''pkchillers''. Nu is het zo dat ik ze moet registreren maar dit kan ook door mods worden gedaan via een knop. Deze knop vind je (als mod) boven de chat, ook vraag ik dus elke mod iedereen die nog geen rank heeft maar normaal wel lid van pkc is hieraan toe tevoegen.

    FORUM

    Als je geregistreerd bent al pkc'er een rank hebt in clan channel ''pkchillers'' kun je op de runescape homepage onder community > clan vinden.

    Dit is een geheel nieuw systeem, hierop kunnen we zien hoeveel ''kills'' ''levels'' we hebben, ook vinden we hierop onze forum.

    WE BEHOUDEN GEWOON ONZE EIGEN FORUM! De forum die je kunt vinden op runescape wil ik meer gebruiken als een ''announcement'' forum en voor nieuwe leden die een application moeten invullen.

    CLAN CAPE & STAFF

    op dit moment hebben we een random logo maar die moet egt veranderd worden. Dit kunnen jullie binnenkort doen. Een topic hierover komt nog dus.


    Dit voor nu als je vragen hebt please post een reply.
    2much noise
    2much noise


    Aantal berichten : 330
    Punten : 654
    Registratiedatum : 30-03-10
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : België

    clan channel ''pkchillers'' Empty clan logo

    Bericht  2much noise di apr 12, 2011 6:05 pm

    Marc als je kan wil je dan eens alle mogelijkheden voor de logo's van de clan dan kan ik daar eens iets leuks mee proberen.
    Het zou ook gemakkelijker zijn om te kiezen voor de clan want wij kunnen niet allen logo's zie.

      Het is nu vr apr 19, 2024 2:58 am