pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    the13fighter

    avatar
    the13fighter


    Aantal berichten : 2
    Punten : 6
    Registratiedatum : 25-08-10

    the13fighter Empty the13fighter

    Bericht  the13fighter do aug 26, 2010 2:40 pm

    =======application

    Wat is je runescape name/display name*: The13fighter

    Wat is je combat p2p en in f2p*: f2p=120 p2p= 129

    Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet?
    ja ik ben vaak actief

    We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden?
    tuurlijk

    Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent? als dat moet dan doe ik dat

    ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars? ja

    We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen? ik vind events heel leuk en zou vaak wille joine


    We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat ja

    We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen?

    ja

    =======war application

    We houden zo af en toe een war we zoeken hiervoor mensen met goede war ervaringen.

    Heb je enige war ervaring? ik speel al 7 jaar rs

    Als we je vragen om naar een war te komen zou je dan beschikbaar kunnen zijn? ja dat zou leuk zijn

    We gebruiken een soort teamspeak programma genaamd Mumble begrijp je dat als je met wars mee wilt doen dit zal moeten gebruiken? ik heb een mic en zou het gebruike

    Zou je een screen van je war gear willen posten? eeuhm ja als dat moet

    Zou je In de IRC chat zijn als we een war hebben?

    ja

    Stel we hebben een war je hebt gezegt dat je niet kon komen begrijp je dat als we je toch online zien hier een
    ban[u] voor staat kun je dit respecteren?

    ja dat zou een leugen / lui gedrag zijn
    2much noise
    2much noise


    Aantal berichten : 330
    Punten : 654
    Registratiedatum : 30-03-10
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : België

    the13fighter Empty Re: the13fighter

    Bericht  2much noise do aug 26, 2010 3:46 pm

    Volgens mij voldoe je aan de requirements van onze clan, maar Marc (I lead Pkc) beslist hierover alhoewel ik er niet over twijfel dat je kan joinen. Alleen nog die gevraagde screen met je war armour.

    Alvast Welcome!
    Greetz 2much noise
    avatar
    the13fighter


    Aantal berichten : 2
    Punten : 6
    Registratiedatum : 25-08-10

    the13fighter Empty Re: the13fighter

    Bericht  the13fighter do aug 26, 2010 3:48 pm

    2much noise schreef:Volgens mij voldoe je aan de requirements van onze clan, maar Marc (I lead Pkc) beslist hierover alhoewel ik er niet over twijfel dat je kan joinen. Alleen nog die gevraagde screen met je war armour.

    Alvast Welcome!
    Greetz 2much noise

    tja ik weet niet precies wat ik moeten kopen

    als je f2p war gear bedoelt dan weet ik wel wat je bedoelt
    maar als je p2p bedoelt denk ik dat je hybrid gear wilt?

    Gesponsorde inhoud


    the13fighter Empty Re: the13fighter

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 9:27 am