pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    Film recensie: Resident Evil 4: Afterlife (3D)

    2much noise
    2much noise


    Aantal berichten : 330
    Punten : 654
    Registratiedatum : 30-03-10
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : België

    Film recensie: Resident Evil 4: Afterlife (3D) Empty Film recensie: Resident Evil 4: Afterlife (3D)

    Bericht  2much noise vr okt 01, 2010 8:43 pm

    dit zal een recensie zijn over de film: Resident Evil: Afterlife
    ik zag vandaag (vrijdag 1 okt.) de film samen met angels arc.
    we vonden het allebei een leuke ervaring om het vervolg van de Resident Evil reeks te zien
    het was voor ons de eerste keer dat we een film zagen in 3D dus dat was ook wat nieuws.
    over het algemeen is de film de moeite waard om te zien en
    !!blijf dus niet zitten verder lezen maar neem je fiets en rij naar de bioscoop!!

    ik dacht bij mezelf om eens een recensie te schrijven over een film
    Resident Evil: Afterlife in 3D is toch wel een goede film maar voor wie
    de eerste 3 films zag zal merken dat de 4de niet de beste is van de reeks.
    er zijn toch wel een paar clichés die in elke film weerkeren
    voorbeeld:
    zoals ik ze noem: de superzombies
    in elke film is er wel 1 of zelfs 2 (4de film) superzombies die moeten verslagen worden
    ook het dodelijk neergeschoten worden en weer rechtstaan, iedereen kent het wel
    zit hier ook al meerdere keren in verwerkt. De onmogelijke jumps en stunts zijn er voldoende

    dat vond ik een beetje de minpunten van de film
    de pluspunten zijn vooral dat de film in 3D is en de actie tot op het bot te voelen is
    en dat je kippenvel krijgt van de vele zombies die ronddolen op zoek naar mensenvlees.
    de slow-motions zijn op de juiste moment waarbij je zit te trillen in je zetel van de spanning.
    verder hebben we nog ja... de zombies... en wapens...
    dit kan niet mislopen Very Happy
    deze recensie is maar snel geschreven dus laat dit je oordeel niet beïvloeden tenzij voor het goede. dit is alles wat ik je kan vertellen.
    het enige wat ontbreekt zijn de punten Smile
    ik geef persoonlijk deze film
    8/10 voordat de film in 3D is en de vele mooie effecten

    ik zal de trailer uploaden zodat je het kan bekijken en eventueel de film gaat zien in de bioscoop
    hopelijk werkt het
    anders klik je op deze link
    https://www.youtube.com/watch?v=9dc5iiT0f1s



    veel geluk
    2much noise santa

    (PS: sommigen zullen het al hebben opgemerkt dat ik de laaste tijd niet veel online ben, dat komt doordat ik de laaste tijd laat thuis ben van school soms)

      Het is nu vr apr 26, 2024 5:53 pm