pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 plaatsers

    Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o

    Juicy Jusy
    Juicy Jusy


    Aantal berichten : 22
    Punten : 28
    Registratiedatum : 19-12-10

    Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o Empty Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o

    Bericht  Juicy Jusy vr jan 14, 2011 9:07 pm

    Zoals jullie hier kunne zien was ik in de tunnels op zoek naar Dharrok plots stond hij er,, 2 keer! -.- je kan ook zien dat men prayer op was juist op het moment van de screen,, dus ik vlug restore pots drinken ineens bam!! 499 op men dak en de andere hite me ook,, ik ko dood geen tijd om men spullen te gaan halen (zo noobisch ben ik dan nog om maar 1 spade in men bank te hebben)
    items lost :
    - D boots, D gaunts
    - Neitz helm
    - Fighter torso
    - Fury !?! <---
    items kept : (wtf)
    - D claws
    - Whip
    - D legs!?! <--- Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o Afbeelding1y Alle sponseringen zijn zeer welkom ;D
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o Empty Re: Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o

    Bericht  marc_b7 za jan 15, 2011 11:20 am

    wow thats awfull
    avatar
    timoootjes


    Aantal berichten : 22
    Punten : 25
    Registratiedatum : 13-03-10

    Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o Empty Re: Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o

    Bericht  timoootjes za jan 15, 2011 6:02 pm

    dat is echt zwaar klote voor je, ik zou iets gaan regelen met jagex want dit is pure naaing door een fout van runescape zelf, dat maakt jou weer arm. ik zou echt proberen iets te regelen met iemand, als dat kan, idk. Razz

    helaas kan ik je niet sponsoren, kben zelf al blut -.-

    Gesponsorde inhoud


    Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o Empty Re: Dharroks (glitch?) [[+msn ofc..]] betekende men dood :o

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 2:23 pm