pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    nieuwe apply

    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    nieuwe apply Empty nieuwe apply

    Bericht  marc_b7 vr aug 12, 2011 10:54 pm

    hey, ik denk dat we een nieuwe apply gaan invoeren basicly omdat ik het nu wat te makkelijk vind om iemand te laten joinen. Bovendien krijgen we nog niets te weten over de persoon die joined in de bestaande application.

    Nieuwe application:


    Wat is je runescape/display name:

    Wat is je combat lvl p2p/f2p:

    Hoe ben je in contact gekomen met deze clan:

    Enige clan ervaringen, zo ja welke:

    We verachten actiefheid in forum & game, we letten hierook op is het mogelijk om actief te blijven:

    Kun je aangeven Wanneer je er wel of niet bent:

    Het is mogelijk om mee te doen aan een event of er eentje te hosten, we vragen dit ook van je voor Respect/Betrouwbaarheid/Actiefheid kun je hiervoor zorgen:

    Over jezelf:

    *NOTE we letten en blijven letten op de hierboven gestelde vragen*


    ------- War application

    :: Pkc doet aan clan wars, we hebben een groep die aan wars van pkc mee doet, door deze application in te vullen vraag je dus of je mee mag doen aan het war team ::

    Heb je enige war ervaring:

    We vragen om bepaald armour te kopen en bij je te houden voor wars is dit mogelijk:

    Tijdens wars communiceren wij via Skype/Mumble is dit mogelijk:

    Het is de bedoeling dat je naar alles luisterd wat er word gezegt, en ook alle acties uitvoert vormt dit een probleem:




    Zo een ''nieuwe apply'' laat me even weten wat jullie hiervan vinden, en of we deze inmoeten voeren? Tips geven kan ook geen kwaad Very Happy



    niwre10
    niwre10


    Aantal berichten : 155
    Punten : 233
    Registratiedatum : 06-03-10
    Woonplaats : Zeg ik niet, ben geen veraaier

    nieuwe apply Empty Re: nieuwe apply

    Bericht  niwre10 vr aug 12, 2011 11:40 pm

    stuk beter om eerlijk e zijn

      Het is nu di mei 14, 2024 9:00 am