pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    het hele verhaal

    2much noise
    2much noise


    Aantal berichten : 330
    Punten : 654
    Registratiedatum : 30-03-10
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : België

    het hele verhaal Empty het hele verhaal

    Bericht  2much noise ma dec 19, 2011 12:54 pm

    ik begin bij het begin sinds sommigen het verhaal niet geheel begrijpen

    ik Lurtz en inb4bazinga waren trio arma aan het doet toen
    iemand van wie ik nog vaag een herinnering had mij zei
    dat hij met staken veel geld verdiende en het wou delen
    al wat ik moest doen was naar hem gaan en hij zou de waarde van mijn bank verdrievoudigen
    (ik hield al in mijn achterhoofd pas op dit kan wel eens iemand zijn met foute redenen)
    ik vroeg aan maarten voor mocht het waar zijn dat hij het geld zou geven om me
    snel 68m te lenen zodat mijn bank wad groter was, in de plaats hiervoor ging ik hem de 68m teruggeven met 20m extra

    alles zo ver gaat goed, ik neem dure items mee naar barbarian village waar die op mij stond te wachten
    hij vraagt aan mij om van wereld te veranderen, geen enkel probleem wat kan daar nu mis mee gaan
    toen ik hopte naar lobby, logde ik volledig uit en was mijn passwoord incorrect toen ik terug probeerde in te loggen
    wat voor programma hij gebruikt heb ik geen idee van, blijkbaar was mijn rs naam voldoende om achter mijn wachtwoord te komen en dit onmiddelijk te wijzigen

    ik recover mijn account en merk dat alles dat ik in mijn inventory had zitten en tradeable was verdwenen is
    dus ook die 68m van inb4bazinga waar ik zeer veel spijt voor heb maar het niet kon voorzien

    de persoon die dit deed heet: cammy
    en zijn ip is verstuurd naar jagex
    al moet je daar niets van verwachten

    het verhaal van begin tot het einde
    wespenvanger
    wespenvanger


    Aantal berichten : 139
    Punten : 203
    Registratiedatum : 06-03-10
    Woonplaats : Den Haag

    het hele verhaal Empty Re: het hele verhaal

    Bericht  wespenvanger ma dec 19, 2011 7:35 pm

    wow sht hackers man :S:S:SS:S: ook wel erg voor maarten:(

      Het is nu vr mei 17, 2024 11:58 am