pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

    hoe maak ik een application

    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    hoe maak ik een application Empty hoe maak ik een application

    Bericht  marc_b7 wo aug 11, 2010 11:53 pm

    We verwachten van elk nieuwe lid veel

    We zijn een event based fun clan.
    Wat wij dus verwachten is dat je zovaak mogelijk mee doet met onze events.

    Clan wars is bij ons ook een grote verantwoordelijkheid voor deze events verwachten we een hele goede organisatie en inzet.

    om een application te maken vereisen wij:
    110 f2p combat (zonder summoning) of 100 f2p combat met 99 ranged of magic.

    Het is de bedoeling dat je de onderstaande vragen kopieert, een eigen topic maakt. Hierin plak je de gekopieerde vragen en die vul je netjes in.

    We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen?

    application (kopieer dit en plak het in een nieuwe topic)

    Wat is je runescape/display name:

    Wat is je combat lvl p2p/f2p:

    Hoe ben je in contact gekomen met deze clan:

    Enige clan ervaringen, zo ja welke:

    We verachten actiefheid in forum & game, we letten hierook op is het mogelijk om actief te blijven:

    Kun je aangeven Wanneer je er wel of niet bent:

    Het is mogelijk om mee te doen aan een event of er eentje te hosten, we vragen dit ook van je voor Respect/Betrouwbaarheid/Actiefheid kun je hiervoor zorgen:

    Over jezelf:

    *NOTE we letten en blijven letten op de hierboven gestelde vragen*


    ------- War application

    :: Pkc doet aan clan wars, we hebben een groep die aan wars van pkc mee doet, door deze application in te vullen vraag je dus of je mee mag doen aan het war team ::

    Heb je enige war ervaring:

    We vragen om bepaald armour te kopen en bij je te houden voor wars is dit mogelijk:

    Tijdens wars communiceren wij via Skype/Mumble is dit mogelijk:

    Het is de bedoeling dat je naar alles luisterd wat er word gezegt, en ook alle acties uitvoert vormt dit een probleem:


    *Als je application word geaccepteerd kom je in een test periode van 2 weken, we kijken dan of je ook werkelijk in staat bent voor alle eisen die we van je vragen*
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    hoe maak ik een application Empty Re: hoe maak ik een application

    Bericht  marc_b7 wo sep 07, 2011 6:40 pm

    *Als je application word geaccepteerd kom je in een test periode van 2 weken, we kijken dan of je ook werkelijk in staat bent voor alle eisen die we van je vragen*

      Het is nu do mei 09, 2024 10:15 pm