pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Para reporting for duty

    avatar
    PaRaMyXo


    Aantal berichten : 2
    Punten : 4
    Registratiedatum : 16-08-10

    Para reporting for duty Empty Para reporting for duty

    Bericht  PaRaMyXo ma aug 16, 2010 7:15 pm

    Wat is je runescape name/display name*: PaRaMyXo

    Wat is je combat p2p en in f2p*: p2p = 133 f2p = 123

    Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet? jazeker

    We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden? i'll try

    Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent? moet kunnen

    ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars? yup

    We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen? yup heb daar alle respect voor

    We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat. daar heb ik alle begrip voor, ik deed juist het zelfde.

    We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen? Ik zit liever niet op swiftkit, maar als het moet moet het


    =======war application

    We houden zo af en toe een war we zoeken hiervoor mensen met goede war ervaringen.

    Heb je enige war ervaring? ja

    Als we je vragen om naar een war te komen zou je dan beschikbaar kunnen zijn? hangt er van af wanneer, in de vakantie moet ik werke van 3.50 am tot 6pm dus heb ik nie altijd veel fut left

    We gebruiken een soort teamspeak programma genaamd Mumble begrijp je dat als je met wars mee wilt doen dit zal moeten gebruiken? ik zal eens kijke hoe betrouwbaar dit programma is. als het betrouwbaar is heb ik geen enkel probleem met het te downloade.

    Zou je een screen van je war gear willen posten? als dat egt moet zal ik daat wel voor zorge.

    Zou je In de IRC chat zijn als we een war hebben? wat moet, dat moet

    Stel we hebben een war je hebt gezegt dat je niet kon komen begrijp je dat als we je toch online zien hier een
    ban[u] voor staat kun je dit respecteren? dat kan ik zeker respecteren, als jullie het ook kunnen accepteren dat ik niet altijd mijn schema volledig ken en dus wel eens perongeluk tog online kan kome maar dan tog niet mee kom doen omdat ik dan me gear niet klaar hebt etc.
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    Para reporting for duty Empty Re: Para reporting for duty

    Bericht  marc_b7 ma aug 16, 2010 7:24 pm

    alleen nog die screen en je bent welkom Wink
    avatar
    PaRaMyXo


    Aantal berichten : 2
    Punten : 4
    Registratiedatum : 16-08-10

    Para reporting for duty Empty Re: Para reporting for duty

    Bericht  PaRaMyXo vr aug 20, 2010 4:13 pm

    hier se mijn war gear
    Para reporting for duty Naamloosy
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    Para reporting for duty Empty Re: Para reporting for duty

    Bericht  marc_b7 za aug 21, 2010 1:46 am

    juist ja, sorry maar je neemt het blijkbaar niet sirieus je bent niet accepted.

    Gesponsorde inhoud


    Para reporting for duty Empty Re: Para reporting for duty

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 9:57 pm