pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    Wilt lid worden: Kaassouflebv

    avatar
    kaassouflebv


    Aantal berichten : 12
    Punten : 19
    Registratiedatum : 04-10-10

    Wilt lid worden: Kaassouflebv  Empty Wilt lid worden: Kaassouflebv

    Bericht  kaassouflebv ma okt 04, 2010 12:33 pm

    =======application

    Wat is je runescape name/display name*: kaassouflebv

    Wat is je combat p2p en in f2p*: 105 / 103
    Eigen toevoeging: Ik kwam er later achter dat je cb 110+ moest zijn, en ik had al plannen hier aan te werken. Ik ben momenteel bezig met 99 fishing, direct daarna ga ik voor 90 att,99 str en 80 def, wat mij brengt op 111 cb Smile .

    Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet?; Ik wil best zo nu en dan kijken, en als het me een gezellige forum lijkt wie weet vaker Smile Commentaar hierop vind ik een beetje ongepast Wink

    We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden?; Anders zou ik me niet aanmelden, toch? haha! Razz (ja dus ghehe)

    Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent?; Ik kan het schatten, maar precies weet ik dat niet... Zaterdag, en zondag verschilt zeer veel, of de hele dag, of geen van beide dagen. maandag en dinsdag in de late middag en avond, woensdag, donderdag en vrijdag zeer laat in de avond.

    ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars?; sure.

    We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen?; Natuurlijk!

    We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat; jawel.

    We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen?; Ik zal het zker proberen.


    =======war application

    N.V.T Eerst cb 111 halen! Very Happy lol!

    grtjes!Smile
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    Wilt lid worden: Kaassouflebv  Empty Re: Wilt lid worden: Kaassouflebv

    Bericht  marc_b7 wo okt 06, 2010 8:28 pm

    nice application, je hebt alleen echt de requirement cb nodig ik houd je added totdan:)

      Het is nu vr mei 10, 2024 6:46 pm