pkchillers

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 plaatsers

    joinen clan: goman250

    avatar
    goman250


    Aantal berichten : 1
    Punten : 5
    Registratiedatum : 12-04-11
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : belgie

    joinen clan: goman250 Empty joinen clan: goman250

    Bericht  goman250 di apr 12, 2011 5:23 pm

    Wat is je runescape name/display name*: goman250

    Wat is je combat p2p en in f2p*: f2p:106 p2p:110 maar 99 magic

    Ben je in staat zovaak mogelijk op deze forum te kijken en begrip zult tonen als wij commentaar geven als je dit niet doet? jaa

    We hebben regels zou je je aan deze regels willen houden? ja k zal me er aan houden.

    Ben je bereid aan te geven wanneer je er wel of niet bent? yhaa ik zal het altijd zeggen.

    ben je in staat om SWIFTKIT/MUMBLE te downloaden voor in-game wars? zou k wel doen, maar ik heb het nooit gebruikt.

    We hebben veel events we vragen dan ook van je om af en toe met een event mee te doen voor genootschap/betrouwbaarheid/respect zou je dit kunnen waarderen? jaa, als k online ben zal k altijd aanwezig zijn.

    We kijken naar je actiefheid in-game en op forum, Begrijp je dat we je kunnen kicken als je dit niet meld/inactief staat: ik ben elke dag wel online.

    We gebruiken een programma in swift kit genaamd IRC we verachten daar ook actiefheid op dit is fijner voor mededelingen/updates en voor in-game wars We vragen dan ook actiefheid in deze IRC Chat kun jij hiervoor zorgen? ja ik zal er altijd zijn Smile
    Smile Smile Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
    marc_b7
    marc_b7
    Admin


    Aantal berichten : 943
    Punten : 1381
    Registratiedatum : 05-03-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : nederland

    joinen clan: goman250 Empty Re: joinen clan: goman250

    Bericht  marc_b7 di apr 12, 2011 6:43 pm

    Welkom in pkc! had niet gedacht dat ik jou zou terug zien Smile

    blijf zovaak mogelijk op deze forum kijken voor events/discussies. hopelijk ga je een leuke tijd tegemoet.

    ps: zoek me even in-game op voor een rank in clan channel pkchillers.

      Het is nu zo mei 12, 2024 7:13 am